Beiroet: de reis is mooier dan de bestemming? - Reisverslag uit Beiroet, Libanon van Marc Wiel - WaarBenJij.nu Beiroet: de reis is mooier dan de bestemming? - Reisverslag uit Beiroet, Libanon van Marc Wiel - WaarBenJij.nu

Beiroet: de reis is mooier dan de bestemming?

Door: Marc van de Wiel

Blijf op de hoogte en volg Marc

18 Februari 2010 | Libanon, Beiroet

Salaam,

Dit blogje is bedoeld als een test of jullie je wel allemaal braaf hebben ingeschreven op de website. Als je dit leest heb je het goed gedaan! ;-)

Wel nu, zoals jullie weten vertrek ik vanavond 19:25 met het vliegtuig van Schiphol naar Praag en van Praag naar Beiroet. Als ik aankom is het 2:20 lokale tijd (1:20 Nld) en het plan is om dan een taxi te namen naar Place de Martyrs, alwaar een heerlijk hostelbedje voor me klaar zal staan waar in ik de nacht kan doorbrengen.

Bedankt voor alle lieve woorden en presentjes in de afgelopen week, ik ga jullie allemaal natuurlijk enorm missen! Maar niet getreurd, ik ben zeer geneigd om jullie daarom tot vervelends toe te verpletteren met Libanese panorama en filmpjes (via de mail). Nogmaals bedankt en tot de volgende blog!

Groet en liefs,

Marc

  • 18 Februari 2010 - 14:12

    Mamma4you:

    Hallo lieve Marc,

    Vanmorgen heb ik je al een goed reis gewenst en nu nog maar een keer.
    Het is en blijft mooi weer in Beiroet en naar de zon daar kijk je al weken halsreikend naar uit. Ik wens je een goede vlucht, een lekker hostelbedje, vele mooie zonnige dagen, heel veel succes met het zoeken naar een appartement/kamer, vele mooie ervaringen, een leerzame tijd en vooral vele leuke vriendschappen!
    Dag, liefs mamma

  • 18 Februari 2010 - 23:07

    Jeem4you:

    Als het goed is ben je er al bijna! Geniet van je eerste dagen in Beiroet en ik spreek je snel! Bye-roet, Joost

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marc

Actief sinds 24 Juli 2009
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 27761

Voorgaande reizen:

27 Juli 2009 - 18 Augustus 2009

Utrecht - Istanboel

18 Februari 2010 - 30 November -0001

Beiroet

Landen bezocht: