Munchen Haubtbahnhof - kein café - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc Wiel - WaarBenJij.nu Munchen Haubtbahnhof - kein café - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marc Wiel - WaarBenJij.nu

Munchen Haubtbahnhof - kein café

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marc

28 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal!

Na een vermoeiende nacht op een stoel in het midden van een treincoupé tussen 4 oersaaie mensen (Duits stel en 2 Poolse/Russische meisjes) is mijn reis nu toch echt begonnen! Dat was nog wel even spannend want onze Duitse medemens neemt de paspoortcontrole wel heel serieus!

Geen koffie (kein wasser, entschuldigung) maar een vruchtenthee, gratis internet en een zingende Batman verder kan ik er gelukkig al een beetje van beginnen te genieten! Zoals een goede Duitse stad betaamt wordt ook nog eens alles, inclusief mijn hostel, duidelijk en in overmaten aangegeven! Ik vind mijn weg dus wel.

Later nog een wat meer uitgebreid verslag, nu eerst op zoek naar koffie en een hostel ;-).

Groetjes,

Marc

• 28 Juli 2009 - 07:14

MamaP:

Hoi Marc,

Fijn dat je goed bent aangekomen.
    Groeties mamaP

• 28 Juli 2009 - 07:43

Marty:

Hey Marc,

Leuk je eerste verhaaltje zo snel al te lezen!! Succes met het vinden van hostels en je koffie.

Ciao!

• 28 Juli 2009 - 07:43

Jos:

In ieder geval is de eerste stap gezet.
    Zitten er nog steeds allerlei bedelaars voor de poorten van de stationshal?

Veel succes!

• 28 Juli 2009 - 08:02

Jeem:

Je houdt me goed op de hoogte; nog geen 24 uur weg en al je eerste bericht. Leuk!
    Viel SpaB in Deutschland!
    Tsusch

• 28 Juli 2009 - 10:23

JDH:

Hallo Marc,

Vielen Dank für Ihre erste Reise mit der Bahn ohne Probleme. Kaffee in Deutschland nicht zu trinken, so gerne mit Ihrem Obst-Tee! Sie haben jedoch, köstliche Weine. Gibt es noch so viele Obdachlose in München? Das ist etwas, was ich immer daran erinnern müssen, dass die Stadt!

Viel Spaß!

Joost

• 28 Juli 2009 - 15:16

Jan:

Hey Marc!

Wat goed om te horen dat je nu al een zingende barman hebt gevonden! Altijd leuk! :)Fijn dat je goed bent aangekomen. Geniet!!!!!

X

Jan

• 29 Juli 2009 - 12:49

Oma:

Woensdag. Allereerst proficiat met behalen van je rijbewijs in 1 keer!!
    Leuk van je te horen. Succes en plezier.